PDA

View Full Version : Czwartkowy Pojedynek Kombosów - Tactician's Retreat



Nisevaros
05-02-2013, 01:09 PM
https://www.youtube.com/watch?v=SvYdYYoMz3U&feature=youtu.be

Drodzy Czempioni!

Dzisiejszy Pojedynek Kombosów pokaże sposób na użycie karty Naga - Taktyk, która ostatnimi czasy raczej rzadko ogląda światło dzienno. Combo zostało zgłoszone przez gracza EpicAfricanToad i zatytułowaliśmy je Tactician's Retreat.

Sposób wykonania:
Po umieszczeniu karty Naga-Taktyk na planszy wykorzystajcie Nyorai Sairensa do obrony tego szeregu! Jeśli na linii przed kartą stać będą inne stworzenia, możecie z łatwością przesunąć je korzystając z umiejętności Uniku Nyorai, a dzięki innej zdolności tej karty przeciwnik nie będzie w stanie wystawić żadnych stworzeń, które mogłyby bezpośrednio zaatakować Wasze jednostki.

MandM89
05-02-2013, 03:52 PM
muszę się pochwalić moim zagraniem przy tej karcie,mogłem przesunąć naprzeciw jej stworzenie ale musi mieć ono magiczną tarcze czyli pewnie stworzenia które mają tą umiejętność można stawiać naprzeciw:)

Pallek666
05-02-2013, 04:30 PM
Proszę o wyjaśnienie na czym polega combo bo chyba coś mnie ominęło. Wchodzi Nyorai, usuwa blokera i co dalej? Czysty wjazd? Niebywałe :)

Khaeldorn
05-02-2013, 04:35 PM
Chodzi o zdobycie surowców jak dobrze rozumiem czyli teoretycznie przewagi do końca meczu.

Durajczyk
05-02-2013, 07:41 PM
muszę się pochwalić moim zagraniem przy tej karcie,mogłem przesunąć naprzeciw jej stworzenie ale musi mieć ono magiczną tarcze czyli pewnie stworzenia które mają tą umiejętność można stawiać naprzeciw:)
Przed Nyorai MOŻESZ ustawiać stworzenia, które choć przez jedną turę były na planszy.
Czyli de facto nie da się bezpośrednio z ręki zagrać blokera, ale przesunąc "stare: jednostki przed nią już można.

p.aqua
05-02-2013, 08:11 PM
Jesteś pewien? Jeśli jest tak jak mówisz, to byłby to kolejny mega absurd w opisie kart.
Ty piszesz: Przed Nyorai MOŻESZ ustawiać stworzenia, które choć przez jedną turę były na planszy.
Na karcie jest napisane: Nie wolno ustawić żadnego wrogiego stworzenia w tym samym szeregu, w którym znajduje się Nyoral Sairensa.

R4v3nL0rd
05-03-2013, 12:02 AM
mozna ustawic stworzenia przed ta dama ale nie z reki

filo9011
05-03-2013, 01:27 AM
Zgadza się, można przestawić stworzenie naprzeciw tej karcie. Co do komba to naprawdę zwala z nóg :)

Durajczyk
05-03-2013, 09:08 AM
Kombo jest cienkie, każdy kto gra sporo czasu o tym wiedział.
Niemniej nikt nie wpadł na to, że coś takiego można wysłać! :D
To ja wyślę kombo z dwoma WC, między którymi jest odstęp i tam wstawiasz Pao (który zwiększy atak obydwóm jednostkom).
Zwala z nóg? :P

D4mgal
05-03-2013, 09:12 AM
Jak ktoś ładnie napisał na FB - "niedługo combem będzie wrzucenie 2 kart w tej samej rundzie" :)

drid93
05-03-2013, 11:08 AM
Wg mnie combo słabe, tym bardziej, że osoba grała przeciw inferno. Od strony przeciwnika poleci ceber z buffem w barda i pada także Nyorai.

Durajczyk
05-05-2013, 10:26 AM
Jak ktoś ładnie napisał na FB - "niedługo combem będzie wrzucenie 2 kart w tej samej rundzie" :)

No cóż, po prostu do czasu nowego dodatku jest coraz trudniej wymyślić coś sensownego.

C4r-n4ge
05-05-2013, 12:06 PM
Jesteś pewien? Jeśli jest tak jak mówisz, to byłby to kolejny mega absurd w opisie kart.
Ty piszesz: Przed Nyorai MOŻESZ ustawiać stworzenia, które choć przez jedną turę były na planszy.
Na karcie jest napisane: Nie wolno ustawić żadnego wrogiego stworzenia w tym samym szeregu, w którym znajduje się Nyoral Sairensa.

Tu akurat się mylisz. Na Nyorai jest napisane coś innego "No enemy creature can be deployed in the same row as Nyorai Sairensa". Czyli nie można wystawiać nowych stowrzeń przed nią, ale rzecz jasna można przesuwać te które już znajdują się na Polu Bitwy.

Co do comba (choć śmiem twierdzić że nie zasługuje na miane comba) - jak większość poprzednich - nic odkrywczego... i tak na prawdę nic dającego jakąś faktyczną dużą przewagę w grze.

Szczebiot
05-05-2013, 05:08 PM
Czyli podziękować zespołowi tłumaczy - bo jeden człowiek by nie mógł takich lapsusów narobić.