PDA

View Full Version : Przegląd Mistrzów #2 - Keabard

Nisevaros
02-07-2013, 02:06 PM
Drodzy Czempioni,

W tym Przeglądzie Mistrzów #2 mamy przyjemność przedstawić Wam niezwykle szanowanego francuskiego gracza, aktywnego członka społeczności MoMCards : jedynego w swoim rodzaju Keabarda...

Ten interesujący wywiad dostępny jest także na naszej stronie internetowej: www.duelofchampions.com (http://www.duelofchampions.com/pl/news-events/details.aspx?newsid=9&title=Przeglad_Mistrzow_2)

---

Przegląd Mistrzów #2 - Keabard

Autorstwa SpaceElephanta

http://www.duelofchampions.com/img/news/images/keabard.png

Czy mógłbyś powiedzieć coś nam o sobie: skąd jesteś, jakie są Twoje zainteresowania, itd. (wszystko co chcesz nam na ten temat powiedzieć)?

Hej ! Nazywam się Thomas 'Keabard' Simonnet, jestem Francuzem i odkąd pamiętam zawsze kochałem grać i grałem w gry wideo. Mam 26 lat i pracuję jako Web Developer. Przed Duel of Champions grywałem w Heroes of Newerth (MOBA, która zasługuje na przynajmniej taką bazę graczy jak LoL), rywalizowałem przez dwa lata na francuskiej multi-gaming orKs (http://www.orks.fr), lecz zrezygnowałem z tego, aby grać w DoC od początku Otwartej Bety. Jestem aktywnym członkiem francuskiej społeczności strony MoMCards (http://www.momcards.fr) i wraz moim bratem Kaelem współtworzę Kast of Champions (youtube), webcast o strategiach z konkurencyjnymi wiadomościami o DoC.

Gdzie po raz pierwszy usłyszałeś o Duel of Champions?
Miałem okazję uczestniczyć w GamesCom (Kolonia, Niemcy) w zeszłym roku jako wysłannik prasowy dla Obsidia (http://www.obsidia.fr) i poszedłem do stoiska Ubisoft. Pośród gier, które były tam prezentowane jedynie DoC przyciągnęło moją uwagę, ponieważ była to TCG, wyglądała na naprawdę dobrze zrobioną i mającą olbrzymi potencjał e-sportowy.

Jakie było Twoje pierwsze wrażenie, gdy zagrałeś w grę?