PDA

View Full Version : I need help avoiding spoilers



NewBlade200
10-01-2012, 03:31 AM
I need to find a way toget out of history class. We're gonna cover the American War of Independance. I like the subject, but I want to avoid spoilers!

Anyone have a similar problem? Anyone have a way out of it?

MRNMRSPACER
10-01-2012, 03:36 AM
what exactly dont you want spoiled???
the diffrent battle places?the end result of the war?im kinda lost....

NewBlade200
10-01-2012, 03:39 AM
Where and when certain historical characters died, the result of a battle, or if any dudes got Templar-ish ideologies after the war. Stuff like that

Assassin_M
10-01-2012, 03:39 AM
Now you`re acting foolish..

You want to get out of History class for a game.. Really ?

Take the class, its the story you should be worried about not the History itself. Most of us already dissected the Revolution on Wikipedia..

NewBlade200
10-01-2012, 03:42 AM
I've been sorta sticking my head in the ground if it comes up. Trying to come into the game untainted

MRNMRSPACER
10-01-2012, 03:44 AM
Where and when certain historical characters died, the result of a battle, or if any dudes got Templar-ish ideologies after the war. Stuff like that
hmm,ok ok but i kinda have to agree with....


Now you`re acting foolish..

You want to get out of History class for a game.. Really ?

Take the class, its the story you should be worried about not the History itself. Most of us already dissected the Revolution on Wikipedia..
i mean its history,nothing new is going to happen and its really interesting to learn about so you should go to class..learn more about the period of the game...i think it would be better then not going to history class...

Assassin_M
10-01-2012, 03:44 AM
I've been sorta sticking my head in the ground if it comes up. Trying to come into the game untainted
Nah, man..

I mean, **** anything when it comes to your studies...

Studying comes first no matter what..

And trust me, when you learn your history THEN play the game, you`ll have a totally different experience...

LoyalACFan
10-01-2012, 03:51 AM
The class won't spoil anything for you

Not that many famous people died in the revolution. The targets are going to be obscure enough that you probably won't even talk about them in class. It's not like they're going to turn around and make George Washington your target at the battle of Yorktown

NewBlade200
10-01-2012, 03:53 AM
Alright, now I feel silly. Gonna close the thread now

NewBlade200
10-01-2012, 03:55 AM
How do I delete threads?

Assassin_M
10-01-2012, 03:56 AM
Alright, now I feel silly. Gonna close the thread now
Dont worry about it..

You`re still Young and we`re here your friends:)

We all had some whackey thoughts, right ? You`re cool, bro;)


How do I delete threads?

You wait for a Mod.. Or you PM him

NewBlade200
10-01-2012, 04:10 AM
I'm not young... I'm sixteen and a half and I've been here since 2010 :nonchalance:

Assassin_M
10-01-2012, 04:12 AM
I'm not young... I'm sixteen and a half and I've been here since 2010 :nonchalance:
16 ? Nah, You`re still Young...

NewBlade200
10-01-2012, 04:15 AM
Well, alright then. I'm still a big boy though

Assassin_M
10-01-2012, 04:16 AM
Well, alright then. I'm still a big boy though
Oh Yes, sure..

Go around saying "Im a big boy". Only your actions prove these words..:p

Needless to say, though.. This thread aint one of em "Actions":rolleyes:

NewBlade200
10-01-2012, 04:19 AM
Someday soon I wont need my potty and I'll be an adult andI can play video games all night and eat ice cream before desert

Assassin_M
10-01-2012, 04:22 AM
Someday soon I wont need my potty and I'll be an adult andI can play video games all night and eat ice cream before desert
You wont have time xD

You`ll be lucky to just eat the ice cream :P

I kinda figured that you don't "quit" video games or fun... Its just... You end up not having the time anymore..

NewBlade200
10-01-2012, 04:23 AM
I don't wanna be an adult then. And its 4 in the morning where I come from so playing video games now wont change much...

Jexx21
10-01-2012, 04:25 AM
Game Designers get to play games... ya know, when they aren't working on them.

Assassin_M
10-01-2012, 04:26 AM
Game Designers get to play games... ya know, when they aren't working on them.
To be honest, the only reason I can still play is because of what I'm studying..

If I studied anything else, I wouldn't have the time to play anymore..

LoyalACFan
10-01-2012, 04:27 AM
I don't wanna be an adult then. And its 4 in the morning where I come from so playing video games now wont change much...

:eek: Jesus, dude, go to bed. I'm assuming you've got school/work tomorrow?

WhySoSeriosKal
10-01-2012, 04:28 AM
This thread is epic.

WSSK

NewBlade200
10-01-2012, 04:44 AM
:eek: Jesus, dude, go to bed. I'm assuming you've got school/work tomorrow?

Yup. Love me some sleep