PDA

View Full Version : Today is my birthday!!!



DeAdLy2323
11-27-2007, 09:55 AM
before any of you ask, does this really deserve a thread, yes, yes it does...

well time to state the obvious TODAY IS MY BIRTHDAY!!!! WOOOOOOO!!!

Tela
11-27-2007, 09:57 AM
HAPPY BIRTHDAY!!!!!! http://media.ubi.com/us/forum_images/gf-glomp.gif http://forums.ubi.com/images/smilies/partyhat.gif

If it's not too personal a question...how old are you turning?

eWaster
11-27-2007, 09:58 AM
Only bright side I see of birthdays. Is the cake.

Have you just reached the minimum age requirement for Assassin's Creed? Or are your "WOOOOOOO!!!" just simply representing how much you adore cake?


Happy Birthday and enjoy your cake. http://forums.ubi.com/images/smilies/partyhat.gif

ScytheOfGrim
11-27-2007, 09:59 AM
Happy breakingfreeofthewombday. http://forums.ubi.com/groupee_common/emoticons/icon_smile.gif

I didn't make a thread when my birthday came... nor did ifiwerearichman, nor did Pheon... >_>

Not fair...

maddog111
11-27-2007, 10:02 AM
happy birthday my friend

Sgt.Burger
11-27-2007, 10:22 AM
http://img.photobucket.com/albums/v702/TOMA_21/bday.gif

I'm sorry, couldn't resist.

Zain0
11-27-2007, 10:26 AM
Originally posted by Sgt.Burger:
http://img.photobucket.com/albums/v702/TOMA_21/bday.gif

I'm sorry, couldn't resist.

Rofl, perry bible fellowship ftw!

P.S: Wee-a-boo.

AirRon_2K7
11-27-2007, 10:30 AM
Originally posted by Sgt.Burger:
http://img.photobucket.com/albums/v702/TOMA_21/bday.gif

I'm sorry, couldn't resist.

ROFL... I am soo saving that picture.

Happy Birthday dude, have a good day http://forums.ubi.com/images/smilies/16x16_smiley-very-happy.gif

Kaxen6
11-27-2007, 10:32 AM
Originally posted by Sgt.Burger:
http://img.photobucket.com/albums/v702/TOMA_21/bday.gif

I'm sorry, couldn't resist.

lol

...hmm... I slowly type lol more and more often...


Anyhow, happy birthday

spazzoo1025
11-27-2007, 11:28 AM
Originally posted by Kaxen6:
[QUOTE]Originally posted by Sgt.Burger:
http://img.photobucket.com/albums/v702/TOMA_21/bday.gif

I'm sorry, couldn't resist.

lmao i love the Perry Bible Fellowship and Cyanide and Happiness, both great comix

cooldude6681
11-27-2007, 12:33 PM
Haha, that's an awesome strip right there.

Happy birthday, dude!

DeAdLy2323
11-27-2007, 03:52 PM
thank you!!! and i would tell you how old i was but i dont feel like it because im going to enjoy my cake (and yes wooo was for the cake http://forums.ubi.com/groupee_common/emoticons/icon_biggrin.gif) john WOOOOOOO!!!

Spblob
11-27-2007, 04:47 PM
Great comic strip!

http://forums.ubi.com/images/smilies/partyhat.gif http://forums.ubi.com/images/smilies/partyhat.gifenjoy that cake!....don't forget about your forum members also. http://forums.ubi.com/images/smilies/winky.gif

Sgt.Burger
11-28-2007, 06:36 AM
Originally posted by DeAdLy2323:
thank you!!! and i would tell you how old i was but i dont feel like it because im going to enjoy my cake (and yes wooo was for the cake http://forums.ubi.com/groupee_common/emoticons/icon_biggrin.gif) john WOOOOOOO!!!

http://img.photobucket.com/albums/v702/TOMA_21/escape_020018.jpg

Better hurry...

lostassassin123
11-28-2007, 07:03 AM
http://img442.imageshack.us/img442/4288/catkingpicvp4.gif
http://forums.ubi.com/images/smilies/88.gif
Happy birthday! http://media.ubi.com/us/forum_images/gf-glomp.gif
*Yeah, I'm kinda late*
Party http://forums.ubi.com/images/smilies/partyhat.gif http://forums.ubi.com/images/smilies/metal.gif http://forums.ubi.com/images/smilies/inlove.gif http://forums.ubi.com/images/smilies/partyhat.gif

Crimlock
11-28-2007, 07:15 AM
Better late then never ;-) HAPPY BIRTHDAY!