PDA

View Full Version : Most overused phrase on UBI?



MEGILE
04-30-2007, 04:45 AM
Which witch is the worst witch?

MrMojok
04-30-2007, 04:47 AM
I voted for "Be sure", but I have dreams of a world where all anyone ever posts on the boards is "I am laugh!"

capt_frank
04-30-2007, 04:49 AM
Fneb! http://forums.ubi.com/groupee_common/emoticons/icon_wink.gif

http://216.77.188.54/coDataImages/p/Groups/118/118940/pages/936556/fneb2.jpg

R_Target
04-30-2007, 04:54 AM
Other: "Nationalistic bias"

BSS_Goat
04-30-2007, 05:12 AM
Porked
Uber

MEGILE
04-30-2007, 05:19 AM
Originally posted by capt_frank:
Fneb! http://forums.ubi.com/groupee_common/emoticons/icon_wink.gif

http://216.77.188.54/coDataImages/p/Groups/118/118940/pages/936556/fneb2.jpg

roflwaffle

Bearcat99
04-30-2007, 05:28 AM
Two weeks
Uber
Be Sure
Porked
IBTL....

Capt.LoneRanger
04-30-2007, 05:43 AM
2 weeks.

Antigravity.

Free energy.

http://forums.ubi.com/images/smilies/16x16_smiley-wink.gif

Oh, and last not least: Bump

MEGILE
04-30-2007, 05:52 AM
Can't believe I forgot 2 weeks, I'm such a naap.

WOLFMondo
04-30-2007, 06:19 AM
Originally posted by Megile:
Which witch is the worst witch?

You missed out the classic 'two weeks'.

YOur loosing your touch maggie.

Feathered_IV
04-30-2007, 06:50 AM
Ban, Lock

Blood_Splat
04-30-2007, 06:58 AM
Soon

Closter
04-30-2007, 06:58 AM
"The *put aircraft here* won the war"

http://forums.ubi.com/images/smilies/784.gif

TgD Thunderbolt56
04-30-2007, 07:00 AM
http://forums.ubi.com/images/smilies/1241.gif

joeap
04-30-2007, 07:03 AM
Originally posted by TgD Thunderbolt56:
http://forums.ubi.com/images/smilies/1241.gif

Yea that too. Agree 100%.

Daiichidoku
04-30-2007, 07:08 AM
dunno if it counts as a "phrase", but i have seen this WAY too much here: "Megile"

http://forums.ubi.com/images/smilies/59.gif

Capt.LoneRanger
04-30-2007, 07:12 AM
After reviewing the boards, I vote for:


"Hey Oleg."

and

"We need plane xyz modelled in next patch"

AKA_TAGERT
04-30-2007, 07:28 AM
this is one poll I will be proud to win.

PS 'Disagree 100%' falls under 'Anything by Tagert'

AKA_TAGERT
04-30-2007, 07:34 AM
Originally posted by Daiichidoku:
dunno if it counts as a "phrase", but i have seen this WAY too much here: "Megile"

http://forums.ubi.com/images/smilies/59.gif LOL

BorisGruschenko
04-30-2007, 08:15 AM
- Oleg, read this

-swept wings

WWSpinDry
04-30-2007, 08:41 AM
Anything containing the word, "chart," "table," or "graph."

AKA_TAGERT
04-30-2007, 09:09 AM
Poor Nancy

LEBillfish
04-30-2007, 09:12 AM
"OT".........(off topic)

DKoor
04-30-2007, 09:22 AM
This thread is porked http://forums.ubi.com/images/smilies/59.gif

Bearcat99
04-30-2007, 09:28 AM
Originally posted by Megile:
Can't believe I forgot 2 weeks, I'm such a naap.

So you finally admit it eh? http://forums.ubi.com/images/smilies/clap.gif

flox
04-30-2007, 09:31 AM
Originally posted by MrMojok:
I voted for "Be sure", but I have dreams of a world where all anyone ever posts on the boards is "I am laugh!"

I would have voted for "I am laugh" if it were an option. "Be sure".

WWSpinDry
04-30-2007, 09:34 AM
Originally posted by AKA_TAGERT:
Poor Nancy
Okay, that one takes second place. http://forums.ubi.com/images/smilies/winky.gif

AKA_TAGERT
04-30-2007, 09:46 AM
Agreed 100%

AVG_WarHawk
04-30-2007, 09:49 AM
This thread is so"Arcadish" http://forums.ubi.com/images/smilies/blush.gif

MEGILE
04-30-2007, 09:55 AM
Originally posted by Daiichidoku:
dunno if it counts as a "phrase", but i have seen this WAY too much here: "Megile"

http://forums.ubi.com/images/smilies/59.gif

Poor Nancy

faustnik
04-30-2007, 09:55 AM
"Be sure"!

Be sure! http://forums.ubi.com/images/smilies/25.gif

JtD
04-30-2007, 10:19 AM
I think you can add two weeks, I wouldn't mind voting again. Great poll. http://forums.ubi.com/groupee_common/emoticons/icon_smile.gif

crazyivan1970
04-30-2007, 10:24 AM
You missed most overused - "two weeks"

Daiichidoku
04-30-2007, 10:34 AM
Originally posted by Megile:
<BLOCKQUOTE class="ip-ubbcode-quote"><div class="ip-ubbcode-quote-title">quote:</div><div class="ip-ubbcode-quote-content">Originally posted by Daiichidoku:
dunno if it counts as a "phrase", but i have seen this WAY too much here: "Megile"

http://forums.ubi.com/images/smilies/59.gif

Poor Nancy </div></BLOCKQUOTE>


big talk! wait til i figure out how to use my messed-up german gunsights!
(btw, anyone know whats wrong with them? i cant get them to work, i think its a bug)

ploughman
04-30-2007, 10:37 AM
Mod with a sense of humour once banned me for "...two weeks, be sure."

http://forums.ubi.com/images/smilies/16x16_smiley-sad.gifhttp://forums.ubi.com/images/smilies/blink.gifhttp://forums.ubi.com/images/smilies/16x16_smiley-mad.gif

MEGILE
04-30-2007, 10:51 AM
Originally posted by crazyivan1970:
You missed most overused - "two weeks"

NO WAI! GTFO! YOU FOR REAL HOMES?

You didn't see the 10 posts before saying, you missed two weeks? http://forums.ubi.com/groupee_common/emoticons/icon_wink.gif

http://forums.ubi.com/images/smilies/16x16_smiley-very-happy.gif

faustnik
04-30-2007, 10:57 AM
Originally posted by Megile:

NO WAI! GTFO! YOU FOR REAL HOMES?

You didn't see the 10 posts before saying, you missed two weeks? http://forums.ubi.com/groupee_common/emoticons/icon_wink.gif


Really, I thought you were just supposed to read the last post in a thread and then comment on that. http://forums.ubi.com/images/smilies/16x16_smiley-surprised.gif

I've been doing it wrong. http://forums.ubi.com/images/smilies/blink.gif

crazyivan1970
04-30-2007, 11:29 AM
Originally posted by Megile:
<BLOCKQUOTE class="ip-ubbcode-quote"><div class="ip-ubbcode-quote-title">quote:</div><div class="ip-ubbcode-quote-content">Originally posted by crazyivan1970:
You missed most overused - "two weeks"

NO WAI! GTFO! YOU FOR REAL HOMES?

You didn't see the 10 posts before saying, you missed two weeks? http://forums.ubi.com/groupee_common/emoticons/icon_wink.gif

http://forums.ubi.com/images/smilies/16x16_smiley-very-happy.gif </div></BLOCKQUOTE>

I didnt bother to read homes.... http://forums.ubi.com/images/smilies/crackwhip.gif

polak5
04-30-2007, 11:29 AM
"2 weeks, be sure"

K_Freddie
04-30-2007, 11:39 AM
Hmmm.. a different angle..

-"No political/religeous discussions wiil be tolerated"
-"This is your last warning"
-"no 'tree' bashing allowed"
http://forums.ubi.com/groupee_common/emoticons/icon_biggrin.gif
Now everybody is a bunch of woosies !!
http://forums.ubi.com/groupee_common/emoticons/icon_biggrin.gif http://forums.ubi.com/groupee_common/emoticons/icon_biggrin.gif

Dagnabit
04-30-2007, 11:54 AM
<span class="ev_code_RED">NOOB!!!!</span>

Dag

slipBall
04-30-2007, 01:53 PM
I voted for...O.T. http://forums.ubi.com/images/smilies/16x16_smiley-tongue.gif

John_Wayne_
04-30-2007, 02:46 PM
'I'd have gotten away with it if it wasn't for those meddling Brits and their pesky Spitfire' http://forums.ubi.com/images/smilies/halo.gif

BrotherVoodoo
04-30-2007, 03:50 PM
OT, X won the war, two weeks, uber and porked be sure...

Da_Godfatha
04-30-2007, 03:54 PM
" Got track? "

major_setback
04-30-2007, 03:57 PM
Originally posted by Da_Godfatha:
" Got track? "
You beat me to it!


__________


This then:
ROFL (The original IL2 version of I am laugh).

AKA_TAGERT
04-30-2007, 06:06 PM
Originally posted by major_setback:
<BLOCKQUOTE class="ip-ubbcode-quote"><div class="ip-ubbcode-quote-title">quote:</div><div class="ip-ubbcode-quote-content">Originally posted by Da_Godfatha:
" Got track? "
You beat me to it!


__________


This then:
ROFL (The original IL2 version of I am laugh). </div></BLOCKQUOTE>That is covered under the choice of "Anything by Tagert"

WarWolfe_1
04-30-2007, 06:44 PM
Now why isn't "Ctrl E" not on your list????????

GreyFox5
04-30-2007, 07:46 PM
What no "two weeks"?

LOL

PFflyer
04-30-2007, 09:03 PM
I am most sick of all of the use of "LOL" in the community as a whole. Some a(*)holes put F&*ing LOL after every go*(&m f&*g thing they say or anything that happens, whether it is funny or not.

"I got my a(* shot off, LOL"

"My wife left me because I spend all my time sitting on my a&* flying this sim, LOL."

"He crashed trying to shoot me down on the deck LOL"

"LOL LOL"

"LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL"

"Well go f*(k yourself LOL"!

heywooood
04-30-2007, 09:58 PM
lol


poooor nancy

Choctaw111
04-30-2007, 10:08 PM
Although not the most used, the term "UFO" has gotten thrown around quite a bit around here.

karost
04-30-2007, 10:25 PM
"2 weeks"

we understand this code. http://forums.ubi.com/groupee_common/emoticons/icon_biggrin.gif

luftluuver
04-30-2007, 10:47 PM
Only problem it is a whine by some dude in PMs to the Mods so is only seen by a few,

"I am being picked on, again. http://forums.ubi.com/images/smilies/bigtears.gif http://forums.ubi.com/images/smilies/bigtears.gif http://forums.ubi.com/images/smilies/bigtears.gif"

MEGILE
05-01-2007, 03:53 AM
Originally posted by heywooood:
lol


poooor nancy

roflwaffle

AKA_TAGERT
05-01-2007, 07:31 AM
Originally posted by heywooood:
poooor nancy
That is covered under the choice of "Anything by Tagert"

ploughman
05-01-2007, 07:32 AM
http://forums.ubi.com/images/smilies/shady.gif

Capt.LoneRanger
05-01-2007, 07:35 AM
Originally posted by AKA_TAGERT:
<BLOCKQUOTE class="ip-ubbcode-quote"><div class="ip-ubbcode-quote-title">quote:</div><div class="ip-ubbcode-quote-content">Originally posted by heywooood:
poooor nancy
That is covered under the choice of "Anything by Tagert" </div></BLOCKQUOTE>

So, "Anything by Tagert" IS the best choice.

Phil_K
05-01-2007, 07:48 AM
"When flown correctly"

AKA_TAGERT
05-01-2007, 08:12 AM
Originally posted by Capt.LoneRanger:
So, "Anything by Tagert" IS the best choice. Bingo!

Now vote accordingly!

PS For future reference, anything with TAGERT in it is going to be your best choice!

Daiichidoku
05-01-2007, 08:20 AM
Originally posted by AKA_TAGERT:
PS For future reference, anything with TAGERT in it is going to be your best choice!


i hope that doesnt include foodstuffs

ploughman
05-01-2007, 08:27 AM
You mean like a nice pie, or perhaps a casserole?

MEGILE
05-01-2007, 08:35 AM
Tagert wears high heels.

ploughman
05-01-2007, 08:39 AM
teh lingerie?

BaldieJr
05-01-2007, 09:01 AM
Overused phrase:

Are there any female pilots?

Stew278
05-01-2007, 10:34 AM
Boom n Zoom or Turn n Burn

FTW

WTF

Luftwhiner

Uber AI gunners

Breeze147
05-01-2007, 10:38 AM
Said by mods: Breeze, take a 5 day break.

stalkervision
05-01-2007, 11:13 AM
The most overused post phrase.."I am a total noob and need help please.."

Just post your bloomimg silly question why don't you and then mention that your a beginner. We don't need your life story for pete sakes! http://forums.ubi.com/images/smilies/16x16_smiley-sad.gif


If you want to use the word noob spell it "NOB" as in "I am a total NOB and need your help in il-2 PLEASE ? " http://forums.ubi.com/groupee_common/emoticons/icon_biggrin.gif

at least that would be good for a chuckle or two.. http://forums.ubi.com/groupee_common/emoticons/icon_wink.gif

MEGILE
05-01-2007, 11:14 AM
Originally posted by stalkervision:
The most overused post phrase.."I am a total noob and need help please.."

Just post your bloomimg silly question why don't you and then mention that your a beginer. We don't need your life story for pete sakes! http://forums.ubi.com/images/smilies/16x16_smiley-sad.gif

http://forums.ubi.com/images/smilies/blink.gif

stalkervision
05-01-2007, 11:36 AM
Originally posted by Megile:
<BLOCKQUOTE class="ip-ubbcode-quote"><div class="ip-ubbcode-quote-title">quote:</div><div class="ip-ubbcode-quote-content">Originally posted by stalkervision:
The most overused post phrase.."I am a total noob and need help please.."

Just post your bloomimg silly question why don't you and then mention that your a beginer. We don't need your life story for pete sakes! http://forums.ubi.com/images/smilies/16x16_smiley-sad.gif

http://forums.ubi.com/images/smilies/blink.gif </div></BLOCKQUOTE>

use of a single silly smilie to reply to a post runs a close second.. http://forums.ubi.com/groupee_common/emoticons/icon_biggrin.gif

WWSpinDry
05-01-2007, 11:45 AM
http://www.spinland.biz/smileys/bat.gif

stalkervision
05-01-2007, 11:49 AM
Originally posted by WWSpinDry:
http://www.spinland.biz/smileys/bat.gif


see... http://forums.ubi.com/groupee_common/emoticons/icon_biggrin.gif http://forums.ubi.com/groupee_common/emoticons/icon_razz.gif

ploughman
05-01-2007, 11:51 AM
Originally posted by stalkervision:
<BLOCKQUOTE class="ip-ubbcode-quote"><div class="ip-ubbcode-quote-title">quote:</div><div class="ip-ubbcode-quote-content">Originally posted by Megile:
<BLOCKQUOTE class="ip-ubbcode-quote"><div class="ip-ubbcode-quote-title">quote:</div><div class="ip-ubbcode-quote-content">Originally posted by stalkervision:
The most overused post phrase.."I am a total noob and need help please.."

Just post your bloomimg silly question why don't you and then mention that your a beginer. We don't need your life story for pete sakes! http://forums.ubi.com/images/smilies/16x16_smiley-sad.gif

http://forums.ubi.com/images/smilies/blink.gif </div></BLOCKQUOTE>

use of a single silly smilie to reply to a post runs a close second.. http://forums.ubi.com/groupee_common/emoticons/icon_biggrin.gif </div></BLOCKQUOTE>

On the subject of which, insulting or inflamatory posts that the spineless poster then ends with a http://forums.ubi.com/groupee_common/emoticons/icon_wink.gif. That really gets on my goat.

stalkervision
05-01-2007, 11:56 AM
Originally posted by Ploughman:
<BLOCKQUOTE class="ip-ubbcode-quote"><div class="ip-ubbcode-quote-title">quote:</div><div class="ip-ubbcode-quote-content">Originally posted by stalkervision:
<BLOCKQUOTE class="ip-ubbcode-quote"><div class="ip-ubbcode-quote-title">quote:</div><div class="ip-ubbcode-quote-content">Originally posted by Megile:
<BLOCKQUOTE class="ip-ubbcode-quote"><div class="ip-ubbcode-quote-title">quote:</div><div class="ip-ubbcode-quote-content">Originally posted by stalkervision:
The most overused post phrase.."I am a total noob and need help please.."

Just post your bloomimg silly question why don't you and then mention that your a beginer. We don't need your life story for pete sakes! http://forums.ubi.com/images/smilies/16x16_smiley-sad.gif

http://forums.ubi.com/images/smilies/blink.gif </div></BLOCKQUOTE>

use of a single silly smilie to reply to a post runs a close second.. http://forums.ubi.com/groupee_common/emoticons/icon_biggrin.gif </div></BLOCKQUOTE>

On the subject of which, insulting or inflamatory posts that the spineless poster then ends with a http://forums.ubi.com/groupee_common/emoticons/icon_wink.gif. That really gets on my goat. </div></BLOCKQUOTE>

and I hate when a poster has the byline under his post..

"cheers" or "greetings" as if that makes his spineless inflamatory posts more tollerable whatsoever.

"cheers".... http://forums.ubi.com/groupee_common/emoticons/icon_biggrin.gif

stalkervision
05-01-2007, 11:59 AM
ohh and "latin phrase" bylines in his aviator to prove he is a smart educated person.. http://forums.ubi.com/groupee_common/emoticons/icon_razz.gif http://forums.ubi.com/groupee_common/emoticons/icon_biggrin.gif


"adaequatio intellectûs nostri *** re"

Crash_Moses
05-01-2007, 12:12 PM
Belay that last!

All noobs, nobs, and silly questions welcome regardless of phrasing...



And if ya don't like it...take it up with this guy...

http://i4.photobucket.com/albums/y125/Crash_Moses/ErnestPWorrelasOttoman.jpg

stalkervision
05-01-2007, 12:12 PM
and last but certainly not least..

" +1 "

stalkervision
05-01-2007, 12:15 PM
Originally posted by Crash_Moses:
Belay that last!

All noobs, nobs, and silly questions welcome regardless of phrasing...



And if ya don't like it...take it up with this guy...

http://i4.photobucket.com/albums/y125/Crash_Moses/ErnestPWorrelasOttoman.jpg


Hay nice avitar you have there! A little big don't you think though? http://forums.ubi.com/images/smilies/88.gif


"cheers!"

stalkervision
05-01-2007, 12:17 PM
http://forums.ubi.com/images/smilies/agreepost.gif

MEGILE
05-01-2007, 12:19 PM
I hate all of you biased Nazi Luftwhiners who talk about Swept wings with graphs and charts. And if you disagree 100%, then Got track?, because you are a pooor nancy, and P-51 won the war!

So, IBTL in two weeks be sure.

Kind Regards.

Megile http://forums.ubi.com/groupee_common/emoticons/icon_wink.gif

stalkervision
05-01-2007, 12:23 PM
Noob to me is a totally overused cliche like the word "multi-tasking" and the word "porked" here. The title of this post is "over-used phrases' Well these words fit right in.

"Help I am a noob that has trouble flying my aircraft against the over porked aircraft ai in il-2 while I am multi-tasking"

AKA_TAGERT
05-01-2007, 12:31 PM
So

stalkervision
05-01-2007, 12:33 PM
Originally posted by AKA_TAGERT:
So

Are you or aren't you a "nancy boy" because I wouldn't want to argue with you if you were.. http://forums.ubi.com/groupee_common/emoticons/icon_biggrin.gif

stalkervision
05-01-2007, 12:37 PM
cliche's and overused phrases are from the same family of thought. I believe you know this though.

ploughman
05-01-2007, 12:40 PM
Originally posted by stalkervision:
ohh and "latin phrase" bylines in his aviator to prove he is a smart educated person.. http://forums.ubi.com/groupee_common/emoticons/icon_razz.gif http://forums.ubi.com/groupee_common/emoticons/icon_biggrin.gif


"adaequatio intellectûs nostri *** re"

Yeah, utter gits.

stalkervision
05-01-2007, 12:45 PM
I think the use of the word "Utter" in relation to the word "gits" is a bit over the top myself in this useage. http://forums.ubi.com/groupee_common/emoticons/icon_smile.gif

Minor gits seems a bit better..

Breeze147
05-01-2007, 01:21 PM
What's this about grits? http://forums.ubi.com/images/smilies/blink.gif

stalkervision
05-01-2007, 01:26 PM
Originally posted by Breeze147:
What's this about grits? http://forums.ubi.com/images/smilies/blink.gif


It's a new British mens magazine coming out soon...

"Gits and Twits" http://forums.ubi.com/groupee_common/emoticons/icon_biggrin.gif

ploughman
05-01-2007, 01:29 PM
Wank.

MEGILE
05-01-2007, 01:29 PM
Underused clichés are sooo Bourgeoisie

stalkervision
05-01-2007, 01:48 PM
Originally posted by Ploughman:
Wank.

That's wank with a capitol -er to you! http://forums.ubi.com/groupee_common/emoticons/icon_razz.gif http://forums.ubi.com/groupee_common/emoticons/icon_biggrin.gif

AKA_TAGERT
05-01-2007, 01:52 PM
So

stalkervision
05-01-2007, 01:53 PM
Originally posted by Megile:
Underused clichés are sooo Bourgeoisie

Hay no talking over my head! http://forums.ubi.com/groupee_common/emoticons/icon_confused.gif

wait I will bring my laptop out of the john..

only kidding. When I poop I don't "multitask" http://forums.ubi.com/groupee_common/emoticons/icon_biggrin.gif

stalkervision
05-01-2007, 01:55 PM
Originally posted by AKA_TAGERT:
So As I said I'm not allowed to argue with you apparently.. http://forums.ubi.com/groupee_common/emoticons/icon_razz.gif

AKA_TAGERT
05-01-2007, 01:56 PM
So?

stalkervision
05-01-2007, 02:02 PM
Originally posted by AKA_TAGERT:
So?

Soo There.. http://forums.ubi.com/groupee_common/emoticons/icon_razz.gif

AKA_TAGERT
05-01-2007, 02:03 PM
So!

WWSpinDry
05-01-2007, 02:04 PM
So, does Nancy sew?

ploughman
05-01-2007, 02:05 PM
I'd respond but I'm still trying to get my latin phrase out of my aviator. Poor fellow, it vexes him so.

http://forums.ubi.com/images/smilies/59.gif

AKA_TAGERT
05-01-2007, 02:07 PM
Originally posted by WWSpinDry:
So, does Nancy sew?
Get a mirror and get back to us

WWSpinDry
05-01-2007, 02:18 PM
She said don't wait up.

AKA_TAGERT
05-01-2007, 02:26 PM
So.

Dagnabit
05-02-2007, 08:52 PM
Originally posted by Ploughman:
I'd respond but I'm still trying to get my latin phrase out of my aviator. Poor fellow, it vexes him so.

http://forums.ubi.com/images/smilies/59.gif
No worries mate the uncouth, uneducated masses wont know latin from Shinola.

Dag

Sergio_101
05-03-2007, 03:06 AM
New word; "Kurfyism"
Meaning; a slick mix of facts, charts and outright lies.
Objective; To further the cause of the master race.

Sergio

luftluuver
05-03-2007, 06:49 AM
Originally posted by Sergio_101:
New word; "Kurfyism"
Meaning; a slick mix of facts, charts and outright lies.
Objective; To further the cause of the master race.

Sergio Sergio, one is not allowed to state the truth on this board. It is called a personal attack. http://forums.ubi.com/groupee_common/emoticons/icon_wink.gif

Bremspropeller
05-03-2007, 07:18 AM
P-51