PDA

View Full Version : (off topic) oblivion



pieceout92
04-23-2007, 09:13 PM
Is oblivion online for the ps3 i have been looking because I am dissappointed about no online assassins creed and nowhere could I find if oblivion was or wasnt online.

ryukoken69
04-23-2007, 11:19 PM
if it is anything like the 360 version then no. you just get to download stuff, tho I think all the shivering isiles is already on the disc.
the game itself is a single player and not online tho I dont know for sure if it be like the 360 as the ps3 dont have achivments to unlock that I know of...

Phreaky_McGeek
04-24-2007, 12:19 AM
Nope. It's pretty much identical to it's 360 counterpart with slightly updated graphics. The Knights of the Nine is included though - no other downloads (including shivering isles) have been announced.

pieceout92
04-24-2007, 04:00 PM
Wait your saying the 360 version doesnt have online play cuz im pretty sure it does cuz ive heard you can make your own guild and stuff like that with other players http://forums.ubi.com/groupee_common/emoticons/icon_confused.gif

ParadiseFH
04-24-2007, 11:18 PM
Originally posted by pieceout92:
Wait your saying the 360 version doesnt have online play cuz im pretty sure it does cuz ive heard you can make your own guild and stuff like that with other players http://forums.ubi.com/groupee_common/emoticons/icon_confused.gif

nope. absolutely no multiplayer gameplay.

Tlepolemus7
04-25-2007, 08:10 PM
you want an online game?

worldofwarcraft.com

guildwars.com

and if you don't mind waiting

ageofconan.com

happy?

pieceout92
04-25-2007, 08:19 PM
Originally posted by Tlepolemus7:
you want an online game?

worldofwarcraft.com

guildwars.com

and if you don't mind waiting

ageofconan.com

happy? not really i really thought oblivion was online and that makes me angry. plus I was lookin for something not on the computer.

Phreaky_McGeek
04-26-2007, 10:00 AM
Someone's been feeding you false information... you can own or be a member of guild but only with NPCs.

ryukoken69
04-26-2007, 11:28 AM
lol your mad cuz you didnt do the research to findout that the fourth installment of the elder scrolls game wasnt an MMO?
http://forums.ubi.com/images/smilies/88.gif http://forums.ubi.com/images/smilies/34.gif http://forums.ubi.com/images/smilies/59.gif
THATS WHAT YOU GET!!!!! LMFAO
Next time before you go buy something maybe you'll accually take the time to do some research or maybe just frelling read the box before you buy a game huh?

for everyone else lets point and laugh at him for his poor judgement!
(pointing and laughing uncontrollablly) http://forums.ubi.com/images/smilies/34.gif http://forums.ubi.com/images/smilies/88.gif http://forums.ubi.com/images/smilies/34.gif http://forums.ubi.com/images/smilies/88.gif http://forums.ubi.com/images/smilies/34.gif http://forums.ubi.com/images/smilies/88.gif
Sigh.... I dont feel sorry for you! You got what you deserved for not reading. See reading is still your friend.

Mowens1984
04-27-2007, 04:24 PM
He uh... never said that he purchased the game...

And pieceout92... I can tell you for a fact there never has, never will be an online play for Oblivion. Besides, I think it would really suck even if it had multiplayer. It just wouldn't work well for the game IMO.

However, being an Elder Scrolls fan, I'd love if one day they made an online game. I <3 Bethesda.

pieceout92
04-27-2007, 08:30 PM
yeah i didnt buy the game why do you think I was asking. thats not gonna stop me from buying it because i love the elder scrolls games. http://forums.ubi.com/images/smilies/25.gif