PDA

View Full Version : téléchargement patch 1.02 Bug de l'animus

lisa1408
01-17-2011, 03:45 AM
j'ai besoin de télécharger ce patch mais je n ai pas acces à internet depuis ma pS3. J'ai cherché sur internet mais sans succes : Est ce qu il y a une solution pour télécharger ce patch depuis mon pc et le balancer sur ma PS3 par usb ?
merci de votre réponse

Alpha Ender
01-17-2011, 05:17 AM
Title: download patch 1.02 Bug animus

Translation of above:
I need to download this patch but I don t have access to internet from my PS3. I searched the internet but without success: Is it that there is a solution to download this patch from my pc and the balance on my ps3 by usb?
thank you for your reply

Answer: Je n'ai pas été en mesure de comprendre comment transférer des informations du PC vers la PS3, mais je suggère d'utiliser un câble Ethernet pour vous aider au lieu de s'en remettre simplement à la radio. Si le problème est lié à votre fonction Internet de la PS3, puis de le renvoyer à Sony, car il n'est pas vraiment utile d'avoir une console sans support en ligne à tous.

Translation of answer:
I haven't been able to figure out how to transfer information from the PC to the PS3, but I would suggest using an Ethernet cord to help you instead of just relying on the wireless. If the problem is with your Internet function in the PS3, then send it back to Sony, as it's not really worth having a console with no online support at all.

Other notes: Aussi, s'il vous plaît se référer à la section de langue sous les règles du forum, où il précise que les questions et réponses sera affiché en anglais seulement.

Translation: Also, please refer to the language section underneath forum rules, where it specifically states that questions and answers be posted only in English.

Sevenofnine-st
01-16-2012, 02:13 PM
There is already a Ubisoft French forum right here: http://forums-fr.ubi.com/forumdisplay.php/15-Assassin-s-Creed, why not ask your questions there instead?