PDA

View Full Version : zegels in the villa

bartdenijs
12-21-2009, 11:25 AM
Ik kan een zegel niet plaatsen in de villa voor het pantser van altair wat is hier de reden van? en hoe is dit op te lossen?

i cant put the last stone for the pantser of altair what to do about this problem?

commandguy
12-21-2009, 02:13 PM
Heb je alle 6 assassins tombes wel voltooid?
Voor elke tombe krijg je namelijk zo'n zegel aan het einde die je uit de kist kunt halen.
En dan kun je bij elke standbeeld eentje erin zetten (interact met B volgens mij), dan schuift er één van de 6 blokkades opzij.
Als je ze alle 6 plaatst zijn alle blokkades weg, gaat het hek omhoog en kun je het pantser pakken.

Did you complete all the six assassins tombs?
At the end of each one you can interact with the coffin and get the seal.
If you place the seal in one of the statues, one of the blokkades will slide to the side.
When all seals are placed in the statues, the gate will raise and you can take the armor.

bartdenijs
12-22-2009, 05:40 AM
Ja ik heb ze allemaal al ik zie hem ook staan in mijn invetaris maar kan alleen geen interactie krijgen met de laatste voor mij met O PS3.

ik heb ze wel allemaal gevonden en kan de actie om de zegel te verkrijgen ook niet over nieuw doen.

P459
12-22-2009, 07:12 AM
Wait, what?

bartdenijs
12-22-2009, 02:55 PM
Yes I have them all, I see him also standing in my invetaris but can get interaction with the last stone "for me with O PS3"