PDA

View Full Version : So, halloween AC?



KlNDRED
10-25-2007, 07:30 PM
Out of curiosity, whos dressing as Altair for Halloween? (I know most grew out of trick or treating but if you have a halloween party or if you have a costume thing at school/work wtv, whos going as Altair?

I am and I pay respect to the people who made these little AC movies because that outfit is not easy to make lol (For noobs like me at least lol)

KlNDRED
10-25-2007, 07:30 PM
Out of curiosity, whos dressing as Altair for Halloween? (I know most grew out of trick or treating but if you have a halloween party or if you have a costume thing at school/work wtv, whos going as Altair?

I am and I pay respect to the people who made these little AC movies because that outfit is not easy to make lol (For noobs like me at least lol)

Kaxen6
10-25-2007, 07:33 PM
http://forums.ubi.com/groupee_common/emoticons/icon_frown.gif No... I haven't the time... but I'm bent on being Altair (or more mini-Altair... I'm so short...) for Comic Con and Anime Expo.

I don't even know what I am doing for Halloween, no one wants to go off in the name of candy with me.

cooldude6681
10-25-2007, 07:38 PM
Nah. I will, however, be giving out bonus pieces of candy to people who can correctly guess that the logo on my pumpkin is from AC.

sweetlou280
10-25-2007, 07:45 PM
http://forums.ubi.com/images/smilies/agreepost.gif Such a good idea, i'm gonna go buy a pumpkin now

AldirTheKnight
10-25-2007, 07:57 PM
Arr I've never seen a pumpkin in my life http://forums.ubi.com/images/smilies/16x16_smiley-mad.gif



and since this is the future I'll be throwing eggs at the kids instead of the other way 'roundhttp://forums.ubi.com/groupee_common/emoticons/icon_razz.gif

MeAltairLol
10-25-2007, 08:12 PM
Nahh, me and a few mates are going in dark hoodies and jeans. Then we'll knock doors, and instead of saying boring old "Trick or treat?!" we'll just say "TRICK!" and chuck stink bombs in! Or run for it and egg the house. http://forums.ubi.com/groupee_common/emoticons/icon_rolleyes.gif

AldirTheKnight
10-25-2007, 08:16 PM
or we can get into houses, beat up the inhabitants (double points if they're children or old people) and then burn the house down!
In the end we'll all be laughing and dancing http://forums.ubi.com/groupee_common/emoticons/icon_smile.gif

MeAltairLol
10-25-2007, 08:31 PM
That's a *ahem*... Possibility... http://forums.ubi.com/groupee_common/emoticons/icon_rolleyes.gif

MrMoo333
10-25-2007, 08:42 PM
well i not going to be Altair, but i am going to be a ninja... http://forums.ubi.com/groupee_common/emoticons/icon_biggrin.gif if i can find a contume thats not ages 5-8... or else ill just buy one anyways...

Jobo511
10-25-2007, 09:40 PM
<BLOCKQUOTE class="ip-ubbcode-quote"><div class="ip-ubbcode-quote-title">quote:</div><div class="ip-ubbcode-quote-content">Originally posted by AldirTheKnight:
Arr I've never seen a pumpkin in my life http://forums.ubi.com/images/smilies/16x16_smiley-mad.gif
</div></BLOCKQUOTE>

you've never seen a pumpkin? http://forums.ubi.com/groupee_common/emoticons/icon_eek.gif are you from mars or something.

bruin4ev3r2005
10-25-2007, 09:43 PM
I havent dressed up for Halloween for the past 8 years. If i could get my hands on a good Altair costume, i would dress up without giving it a second thought.

MrMoo333
10-25-2007, 09:43 PM
http://fogcity.blogs.com/jen/images/pumpkin_in_patch.jpg
http://images.jupiterimages.com/common/detail/84/68/23236884.jpg
http://forums.ubi.com/images/smilies/16x16_smiley-very-happy.gif

KlNDRED
10-25-2007, 10:46 PM
K im not dressing as Altair. This is the type of costume that either looks good or very bad lol
mine looks laughably bad lol

SixWon85
10-25-2007, 11:04 PM
I'm not dressing up. Mainly because I already have my costume; a pregnant nun.

Subba_
10-25-2007, 11:15 PM
I'll duct tape some knives to a white sheet and call it a costume.

Brandcolt
10-25-2007, 11:20 PM
Well guys I have been really thinking about it. I figure I will have to explain a lot of people who I am so I would just say an assassin.

The thing is time is running out and I don't have any of the clothes needed. I don't even know what all I should get....

Greenman2000
10-27-2007, 02:55 PM
werewolf for me lol

Clonage2006
10-27-2007, 03:45 PM
<BLOCKQUOTE class="ip-ubbcode-quote"><div class="ip-ubbcode-quote-title">quote:</div><div class="ip-ubbcode-quote-content">Originally posted by cooldude6681:
Nah. I will, however, be giving out bonus pieces of candy to people who can correctly guess that the logo on my pumpkin is from AC. </div></BLOCKQUOTE>

The logo on your pumpkin is from AC! Gimmeh!

SpyderNynja
10-27-2007, 03:54 PM
if i finish it this weekend, im going as master chief

Kiyashi
10-27-2007, 06:24 PM
<BLOCKQUOTE class="ip-ubbcode-quote"><div class="ip-ubbcode-quote-title">quote:</div><div class="ip-ubbcode-quote-content">Originally posted by Kaxen6:
http://forums.ubi.com/groupee_common/emoticons/icon_frown.gif No... I haven't the time... but I'm bent on being Altair (or more mini-Altair... I'm so short...) for Comic Con and Anime Expo.

I don't even know what I am doing for Halloween, no one wants to go off in the name of candy with me. </div></BLOCKQUOTE>

Whoa you got to AX? lol i go there every year. I'm debating on getting an exact replica of altair's costume for 08. Dunno yet, gotta wait a bit to see if that's what comes up for my plans. Gonna be expensive, especially getting a real working hand blade made =/ that alone will cost alot

Kaxen6
10-27-2007, 06:40 PM
<BLOCKQUOTE class="ip-ubbcode-quote"><div class="ip-ubbcode-quote-title">quote:</div><div class="ip-ubbcode-quote-content">Originally posted by Kiyashi:
<BLOCKQUOTE class="ip-ubbcode-quote"><div class="ip-ubbcode-quote-title">quote:</div><div class="ip-ubbcode-quote-content">Originally posted by Kaxen6:
http://forums.ubi.com/groupee_common/emoticons/icon_frown.gif No... I haven't the time... but I'm bent on being Altair (or more mini-Altair... I'm so short...) for Comic Con and Anime Expo.

I don't even know what I am doing for Halloween, no one wants to go off in the name of candy with me. </div></BLOCKQUOTE>

Whoa you got to AX? lol i go there every year. I'm debating on getting an exact replica of altair's costume for 08. Dunno yet, gotta wait a bit to see if that's what comes up for my plans. Gonna be expensive, especially getting a real working hand blade made =/ that alone will cost alot </div></BLOCKQUOTE>

Yeah. Last AX, I was Le Chevalier D'Eon.

I'm going without weapons &gt;_&lt;

spazzoo1025
10-27-2007, 06:53 PM
<BLOCKQUOTE class="ip-ubbcode-quote"><div class="ip-ubbcode-quote-title">quote:</div><div class="ip-ubbcode-quote-content">Originally posted by swiftslasher7:
if i finish it this weekend, im going as master chief </div></BLOCKQUOTE>

post some pix, id love to see it


EDIT: btw, look what i found http://www.thebbps.com/blog/wp-content/uploads/2007/08/alitar_cosplay.jpg

Kiyashi
10-27-2007, 06:55 PM
<BLOCKQUOTE class="ip-ubbcode-quote"><div class="ip-ubbcode-quote-title">quote:</div><div class="ip-ubbcode-quote-content">Originally posted by Kaxen6:
<BLOCKQUOTE class="ip-ubbcode-quote"><div class="ip-ubbcode-quote-title">quote:</div><div class="ip-ubbcode-quote-content">Originally posted by Kiyashi:
<BLOCKQUOTE class="ip-ubbcode-quote"><div class="ip-ubbcode-quote-title">quote:</div><div class="ip-ubbcode-quote-content">Originally posted by Kaxen6:
http://forums.ubi.com/groupee_common/emoticons/icon_frown.gif No... I haven't the time... but I'm bent on being Altair (or more mini-Altair... I'm so short...) for Comic Con and Anime Expo.

I don't even know what I am doing for Halloween, no one wants to go off in the name of candy with me. </div></BLOCKQUOTE>

Whoa you got to AX? lol i go there every year. I'm debating on getting an exact replica of altair's costume for 08. Dunno yet, gotta wait a bit to see if that's what comes up for my plans. Gonna be expensive, especially getting a real working hand blade made =/ that alone will cost alot </div></BLOCKQUOTE>

Yeah. Last AX, I was Le Chevalier D'Eon.

I'm going without weapons &gt;_&lt; </div></BLOCKQUOTE>

That's cool i went as Light and as an L from Death Note. I was in a group with my g/f and her sister and brother. You can find a bunch of pics online and interviews we did. I'll see if i can post some pics =) You should post some ^_^

SpyderNynja
10-27-2007, 07:18 PM
that altair costume is spot on http://forums.ubi.com/groupee_common/emoticons/icon_biggrin.gif

i wont be able to finish the master chief suit in time for halloween cuz a certain someone never got the visor i needed, but I'll post pics of it when it's all green. http://forums.ubi.com/groupee_common/emoticons/icon_razz.gif

elvenmonkey13
10-27-2007, 07:39 PM
I have a soccer game on Halloween night, and my school doesn't have any dress up thing, so i will pretty much not be celebrating it at all this year.

spazzoo1025
10-28-2007, 08:00 AM
lmao my friend has to go to the dentist on Halloween!!

uhh but anyways, I'm being Copyright Man. It consists of a Burger King mask, a black cape 4 Batman, a Superman or Spiderman logo on my shirt, and a lightsaber at my waist http://forums.ubi.com/groupee_common/emoticons/icon_biggrin.gif


or i might just skip it and be nerd (easy to do) for the 4th time in a row

yehonatan.roth
10-28-2007, 01:29 PM
i miss Halloween i live in israel so we don't have halloween http://forums.ubi.com/groupee_common/emoticons/icon_frown.gif i lived in canada when i was 4-6 years old (two years)and i can still remember the candy smell and the atmosphear about it all...

http://forums.ubi.com/images/smilies/bigtears.gif i wan't halloween...


allthow iam 17 that memory brings good feelings to mind and i never did dress up for halloween i think because iam jewish (we have porim...)

but if i was at the apropriate age and it was porim i don't think i would have dress't as altair...

don't know... maby because i like the idea of the game and not the main charecter...

spazzoo1025
10-28-2007, 01:57 PM
<BLOCKQUOTE class="ip-ubbcode-quote"><div class="ip-ubbcode-quote-title">quote:</div><div class="ip-ubbcode-quote-content">Originally posted by yehonatan.roth:
i miss Halloween i live in israel so we don't have halloween http://forums.ubi.com/groupee_common/emoticons/icon_frown.gif i lived in canada when i was 4-6 years old (two years)and i can still remember the candy smell and the atmosphear about it all...

http://forums.ubi.com/images/smilies/bigtears.gif i wan't halloween...


allthow iam 17 that memory brings good feelings to mind and i never did dress up for halloween i think because iam jewish (we have porim...)

but if i was at the apropriate age and it was porim i don't think i would have dress't as altair...

don't know... maby because i like the idea of the game and not the main charecter... </div></BLOCKQUOTE>

ahh yes, i remember the days of yesteryear, when all that was on a parent's mind was that their child would get lost

now its anthrax and rapists

Lhorkan
10-28-2007, 03:26 PM
Since I live in Europe, I don't dress up for Halloween. We don't go bother people for candy either. D:

AldirTheKnight
10-28-2007, 03:29 PM
I think I'll hand out explosive candies, in the end we'll all be laughing at the ER.

altair01
12-02-2007, 03:50 PM
Altair is awsome i am being him for halloween of 2008.by the way how do you put the picture by your name.

cooldude6681
12-02-2007, 03:56 PM
<BLOCKQUOTE class="ip-ubbcode-quote"><div class="ip-ubbcode-quote-title">quote:</div><div class="ip-ubbcode-quote-content">Originally posted by altair01:
Altair is awsome i am being him for halloween of 2008.by the way how do you put the picture by your name. </div></BLOCKQUOTE>Clicky (http://forums.ubi.com/eve/forums/a/tpc/f/5251069024/m/5991081444?r=7511064765#7511064765)