PDA

View Full Version : Hey Americans........



b-busher
11-12-2007, 12:58 PM
You guys get the game tomorrow(lucky) and if it isnt to much trouble could at least a few of you go on to this thread and tell us europeans how good the game is briefly. Just something like "WOW the.... is amazing" or " I,m disappointed with the...." a quick comment thats all, plz. Help us Europeans get through the week. Just log on comment and go back and play. PLZ!!!!!! http://forums.ubi.com/groupee_common/emoticons/icon_biggrin.gif

Strikefromabove
11-12-2007, 01:00 PM
Canadians too plz http://forums.ubi.com/groupee_common/emoticons/icon_smile.gif))

Rogue4152
11-12-2007, 01:01 PM
ok ill post back every hour after i get the game http://forums.ubi.com/images/smilies/16x16_smiley-wink.gif

b-busher
11-12-2007, 01:03 PM
Thx

Dark_zip
11-12-2007, 01:05 PM
dude no one is gonna stop playing for this -.-

Strikefromabove
11-12-2007, 01:06 PM
lol he just said he would every hour..

b-busher
11-12-2007, 01:06 PM
Some people might just to see what other people think.

Rogue4152
11-12-2007, 01:08 PM
well..... how about after every day lol

dd22cowboys
11-12-2007, 01:13 PM
Ummm, maybe some will be lucky enough to get it tommorow, but ALL the OFFICIAL TV commercials here in USA say november 14. On our gamestop/ebgames website it says ships on the 13 tho. Im gonna go in tommorow but im betting theyre gonna turn me away...i hope not.

b-busher
11-12-2007, 01:14 PM
I thought it was the 13 in America

dd22cowboys
11-12-2007, 01:17 PM
commercials usualy dont lie... http://forums.ubi.com/images/smilies/sadeyes.gif

P.S. bestbuy.com also says the 14...

iPlunder
11-12-2007, 01:20 PM
I expected a racist topic. Thank you, and we will not spoil the game.

b-busher
11-12-2007, 01:22 PM
Dont spoil it just make a brief comment or something plz.

dd22cowboys
11-12-2007, 01:31 PM
I will, unless i have nothing to say that hasnt already been said.

chickmgnt222
11-12-2007, 01:55 PM
If it is released on the 13th that means some stores might not be able to have it out until the 14th. You know, shipping and all that.

ThePheonix1030
11-12-2007, 01:58 PM
I'd be one upset human being if I show up at GameStop tomorrow and they don't have it. But that won't happen http://forums.ubi.com/groupee_common/emoticons/icon_wink.gif I'll have my laptop while I'm playing to tell you about my experience...

wolfe-1
11-12-2007, 01:59 PM
so far everyone around me says it doesn't come out till the 14th http://forums.ubi.com/groupee_common/emoticons/icon_frown.gif

membernametaken
11-12-2007, 02:00 PM
I'll definetely hop on here and tell you what I think of the game after i've pryed myself away from the controller/cleaned the mess up. >.>

JGassassin07
11-12-2007, 02:14 PM
I will finish the first three assassinations and then post what i think about them. http://forums.ubi.com/groupee_common/emoticons/icon_biggrin.gif http://forums.ubi.com/groupee_common/emoticons/icon_biggrin.gif

iPlunder
11-12-2007, 02:15 PM
Membernametaken, i like your sig.

Spykes_wab
11-12-2007, 02:25 PM
I just went to the Gamestop that I pre-ordered the game at today and they said it won't be in until the 14th.

That kinda sucks, but it's no biggie. I'm not as obsessed with having to have it on the 13th as some people are around here.

iPlunder
11-12-2007, 02:35 PM
i just called the guy. he aid they are getting it tomorrow but no idea when.

Zarbok
11-12-2007, 02:45 PM
Bah, i hope it starts to ship today http://forums.ubi.com/groupee_common/emoticons/icon_frown.gif
It's on processing at the moment. *crosses fingers*

sightl3ss
11-12-2007, 02:54 PM
Originally posted by dd22cowboys:
Ummm, maybe some will be lucky enough to get it tommorow, but ALL the OFFICIAL TV commercials here in USA say november 14. On our gamestop/ebgames website it says ships on the 13 tho. Im gonna go in tommorow but im betting theyre gonna turn me away...i hope not.

i think it depends which gamestop, i called mine up and they said even if u pre-order u cant get it till 14th so i would wait, or u can go in and argue wit em till they give it to ya xD

Ace426
11-12-2007, 02:56 PM
Originally posted by dd22cowboys:
Ummm, maybe some will be lucky enough to get it tommorow, but ALL the OFFICIAL TV commercials here in USA say november 14. On our gamestop/ebgames website it says ships on the 13 tho. Im gonna go in tommorow but im betting theyre gonna turn me away...i hope not.

Ya my bestbuy says 14th http://forums.ubi.com/groupee_common/emoticons/icon_razz.gif gay bestbuy

b-busher
11-12-2007, 02:58 PM
Well if some get it tomorrow then post and if you get it the 14 plz post as well, all us europeans will be grateful.

Ace426
11-12-2007, 03:00 PM
I will post after my mom tells me to shut my 360 off :P

Shawn106
11-12-2007, 03:27 PM
Im going to be on the forums and plaing Assassins Creed at the same time if I see somthing bad or good I'll tell you guys http://forums.ubi.com/images/smilies/25.gif

xekushnr
11-12-2007, 03:42 PM
Every place I look that used to say the 13th now says the 14th. I will still be calling around tomorrow to find a copy. Looks more likely we will be playing on Wednesday though. We have waited this long, whats another day?

Skaevola
11-12-2007, 03:44 PM
That's weird. My Game Crazy manager says he's gonna go pick it up today, and I should call and ask about my copy around 4 o'clock. What is the difference between Gamestop and Game Crazy that I get mine a day early and Gamestop patrons get theirs a day late?

My wrist hurts from typing on the Wii, so I'm gonna shut up.

xekushnr
11-12-2007, 03:56 PM
actually, i just got off the phone with my local gamestop and they should have it tomorrow. i bet it has something to do with the proximity of your local store to the distributor.

blarson11
11-12-2007, 04:35 PM
by the time i can pry myself away youll probably have it already but ill see what i can do. http://forums.ubi.com/images/smilies/16x16_smiley-wink.gif

mroe1227
11-12-2007, 04:39 PM
my store told me last night that i could get my game on the 13th, now theyre saying i cant get it til wednesday. this is stupid. i took off work to get the game and play it and now i cant.

dd22cowboys
11-12-2007, 04:46 PM
even if the store gets it tommorow they cant sell till the 14 legally, its the official release date according to TV commercials.

AndrewKuc
11-12-2007, 05:16 PM
Know what sucks...Im getting the game tomorrow cuz i want it the day it comes out for some reason...but i dont have a 360 cuz mine broke and now i have to wait LONGER! http://forums.ubi.com/images/smilies/sadeyes.gif

Skaevola
11-12-2007, 05:20 PM
You think that sucks... I don't even HAVE an Xbox 360. I have to pick it up when I get Assassins Creed.
Plus we don't have a car, and I'm not gonna carry an Xbox 360 four miles down a crowded street. I'll have to get my grandma to drive me.

biggestbear1024
11-12-2007, 06:44 PM
I will post about the game if I remeber

b-busher
11-13-2007, 09:16 AM
Sooo...is anybody playing it now?

Ravnica01
11-13-2007, 09:22 AM
Hey guys i dont know if there are any dutch people here, but i ordered my game at www.bol.com (http://www.bol.com) (an online order site with only deliverys) and it says that it will release the 15 (Thursday) but some sites say 16th (fryday) so what is it now if i dont get it thursday i will go mentaly disturbed http://forums.ubi.com/images/smilies/35.gif http://forums.ubi.com/images/smilies/53.gif http://forums.ubi.com/images/smilies/354.gif