PDA

View Full Version : romulus

welgraven24
06-07-2011, 02:13 AM
goeie dag mensen van deze forum ik heb een braagje ik zoek de outfit van assenis creed ik heb alle pagina maar ik kan de sleutel niet vinden hoe kom ik daar
hoe kom ik bij die pak

KrYpToNiC95
06-07-2011, 03:07 AM
Yeah I totally agree http://forums.ubi.com/groupee_common/emoticons/icon_wink.gif

itsamea-mario
06-07-2011, 03:15 AM
Yah know, i was just rolling around on the floor, shaking and shouting these very words whilst foaming at the mouth..

Think i may be possessed.

Markie577
06-07-2011, 03:42 AM
Originally posted by welgraven24:
goeie dag mensen van deze forum ik heb een braagje ik zoek de outfit van assenis creed ik heb alle pagina maar ik kan de sleutel niet vinden hoe kom ik daar
hoe kom ik bij die pak

Hello! First of all in this forum it is a rule that you speak in english ;-) or atleast put a translation beneath it. Secondly you can get the romulus armor by collecting all of the keys and then go the the place where it is stored ;-).

Hallo! Ten eerste even voor de netheid is het een regel dat er in het engels word gecommuniceerd op het forum of anders tenminste een vertaling erbij zetten.
Ten tweede kan je het romulus outfit krijgen door alle sleutels te verzamelen en dan naar de plaats te gaan waar de outfit word bewaard http://forums.ubi.com/groupee_common/emoticons/icon_wink.gif.

Ps. Niet om te dissen maar probeer in elke taal gewoon correct te posten. Dus goed nederlands of engels en niet hoe kom ik bij DIE pak?

Not to diss but try to type correct in Dutch or English

PhiIs1618033
06-07-2011, 03:44 AM
Die pak nog wel, toe maar. (Point out a grammatical error that has absolutely no equivalent in English.)

Het outfit van Romulus zit onder de grond. Weet je nog dat je die Borgia captain moest vermoorden, die ook in de gameplay videos werd geshowd? Nou, in die grotten moet je gewoon even goed zoeken naar de ingang. Waarschijnlijk staat er wel een video op YouTube. Volgende keer even een Engelse vertaling bij je post toevoegen.

The outfit of Romulus can be found underground. Remember killing the Borgia captain shown in the gameplay videos? You'll have to look around in those caves for the entrance. There's probably a video on YouTube as well. Next time, add an English translation to your post.

He's got all the romulus keys (or so he says), but can't find the actual outfit.