PDA

View Full Version : serial de AC brotherhood

andrebitencour
08-28-2011, 07:37 PM
por favor alguem ai poderia me passar o serial para destrava o meu jogo ? agradeço desde ja

Jexx21
08-28-2011, 07:40 PM
Isn't there a spanish forum?

Jexx21
08-28-2011, 07:43 PM
por favor alguem ai poderia me passar o serial para destrava o meu jogo ? agradeço desde ja

'please somebody could there pass me the serial one for unlocks my game? I am thankful since already'

What unlockables? Which AC game? And doesn't the game come with your serial codes?

Inglês ao português: Que unlockables? Que jogo da AC? E doesn' t o jogo vem com seus códigos de série?

blazefp
08-29-2011, 08:55 AM
Originally posted by Jexx21:
<BLOCKQUOTE class="ip-ubbcode-quote"><div class="ip-ubbcode-quote-title">quote:</div><div class="ip-ubbcode-quote-content">por favor alguem ai poderia me passar o serial para destrava o meu jogo ? agradeço desde ja

'please somebody could there pass me the serial one for unlocks my game? I am thankful since already'

What unlockables? Which AC game? And doesn't the game come with your serial codes?

Inglês ao português: Que unlockables? Que jogo da AC? E doesn' t o jogo vem com seus códigos de série? </div></BLOCKQUOTE>

Let me make translations from Portuguese to English and vice versa xP

Portuguese to English: Could someone pass me the serial to unlock my game? Thanks

Inglês para português: Quais desbloqueáveis? Que jogo de AC? E o jogo já não vem com os seus codigos serial?

Nice try Jexx xD but a native portuguese speaker is a better translator than google http://forums.ubi.com/groupee_common/emoticons/icon_razz.gif

@andre primeiro de td tenta seguir as regras do forum e falar numa língua universal: o Inglês.
Segundo, esclarece-te. O que é o serial? Destravar como? Qual é a tua plataforma?

Now the same in Eglish:

@andre first of all, try to speak a universal language: English.
Second, clarify yourself. What's serial? Unlock how? What's your platform?