PDA

View Full Version : Assassin's Creed Books (livros do Assassin's Creed)

sharktex
04-17-2016, 06:56 PM
Olá amigos em geral,me chamo Ranyer Castelane,tenho um vício imenso pela franquia de Assassin's Creed!
comprei todos os livros,inclusive o Syndicate. o livro Assassin's Creed Syndicate,assim que foi dito pela Ubisoft Brasil que estaria a venda em breve,já fui fazer a reserva do livro na Livraria Cultura,do centro de São Paulo/Brasil
Fiz até uma Tattoo no braço,o emblema da Irmandade!
porém,fico triste em saber que não tem o livro da Aveline (liberation) e nem do Shay Cormac(Rogue)
peço em nome de todos os fãs de todo o brasil e mundo,façam os dois livros.... POR FAVOR
agradeço desde já!
(Use the translator,please. the brasilian translator dont work well)

"Nothing is truth...everyting is permited"

Black_Widow9
04-17-2016, 10:01 PM
Hello and welcome to the Forums,

Please do try to find a translator that works for you so you can use the Forum's language of English. As far as the other books, thank you for your feedback!

sharktex
04-18-2016, 11:57 AM
Hello friends usually call me Ranyer Castelane , I have a huge addiction to franchise Assassin's Creed !
I bought all the books , including the Syndicate . the book Assassin's Creed Syndicate , so it was said by Ubisoft Brazil that would be selling soon, since I went to the book reserve in the Library Culture, the center of São Paulo / Brazil
Made to a tattoo on his arm, the emblem of the Brotherhood !
however, I am sad to know that is not the book of Aveline ( liberation ) and not of Shay Cormac ( Rogue )
I ask on behalf of all the fans around the world and Brazil , do the two books .... PLEASE
thanks in advance!