PDA

View Full Version : Problem with the game

Filipe_Gezes
02-21-2015, 02:56 AM
Hello, i bought my Assassin's Creed: Unity 1 month ago, but i can't play.

The menu (And game too) come down (like i was touch de down button), it's a conflict with the Xbox 360 Wireless Controller (when i enter in the game using only the keyboard appear "press A", and when i click with mouse/keyboard appears to use the controller (B to go back, A to confirm, but my controller was turn off), i canr play, with keyboard, or controller or nothing...

I Try to uinistall the Uplay, uinistall the game, to delete de folders, uinistall the controller driver, but nothing.

I have others games, and all of them are normal (including The Crew in Uplay too), it's only the ACU

I just call the Microsoft Support, but they dont know what to do.

I really need help, i wanna play my game, please ...

(I DON'T KNOW IF WILL HELP, BUT I HAVE THE LOGITECH G27 TOO)

SOMEONE, HELP ME !!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Olá, comprei meu Assassin's Creed Unity alguns meses atrás mas não consigo jogar.

O menu (e dentro do jogo também) fica indo para baixo (como se eu estivesse pressionando o analógico do controle, ou a tecla do mouse), é um conflito com o Controle Wireless do Xbox 360 (quando entro no jogo, aparece "Pressione A", mesmo quando meu controle estav desligado, e até desinstalado, além disso quando mexo com o mouse, ou clico com o teclado, o indicador some, e aparece nos controles abaixo, "B para voltar", "A para confirmar", como se eu tivesse mexido no controle), ou seja, não posso jogar com nada, nem com teclado.

Já tentei desinstalar a Uplay, desinstalar o Jogo, desinstalar o controle e seus drivers, usar sem o receptor wireless do controle, mas o bug continua.

É um problema que ocorre apenas nesse jogo (ACU), todos meus outros jogos funcionam perfeitamente (Inclusive o The Crew, também comprado no Uplay).

Já tentei ligar no suporte da Microsoft, mas mandaram entrar em contato com o desenvolvedor (também já enviei uma mensagem no suporte da Ubisoft)

(NÃO SEI SE MUDA ALGO, MAIS TAMBÉM TENHO CONECTADO O VOLANTE LOGITECH G27)

ALGUÉM, AJUDE !!

YazX_
02-21-2015, 11:51 PM
Hello,

Try this:

http://forums.ubi.com/showthread.php/984398-PC-ACU-Troubleshooting-Guide-And-Possible-Solutions#4

Filipe_Gezes
02-22-2015, 06:27 PM
Hello,

Try this:

http://forums.ubi.com/showthread.php/984398-PC-ACU-Troubleshooting-Guide-And-Possible-Solutions#4

WORK !!

Thank guy, you was the only that really help.

The problem was solved.

YazX_
02-22-2015, 07:02 PM
You are welcome :)