Results 1 to 4 of 4

Thread: sh 3 technishe ondersteuning gevraagd op 25 februari | Forums

Banned
    na paar dagen goed spelen ubi.com sh 3 multiplayer valt mijn server na een paar minuten uit missie uit , de mensen met wie ik samen speel ook . het gebeurd niet veel dat de server uitvalt maar als de server uitvalt dan krijg ik een bericht.....silent hunter 3 werkt niet meer ! er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet meer goed werkt . het programma word gesloten en u krijgt een melding als een oplossing beschikbaar is . ik heb dit al veel eerder gehad maar ik heb nooit een melding gekregen van ubi.com als een oplossing beschikbaar is . ik gok gewoon op het spel en soms kan ik het spel weer spelen en helemaal uitspelen . als dit programma wegvalt ! wat zou het probleem kunnen zijn mittelweachter ?
    Reply With Quote Reply With Quote

Banned
    na paar dagen goed spelen ubi.com sh 3 multiplayer valt mijn server na een paar minuten uit missie uit , de mensen met wie ik samen speel ook . het gebeurd niet veel dat de server uitvalt maar als de server uitvalt dan krijg ik een bericht.....silent hunter 3 werkt niet meer ! er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet meer goed werkt . het programma word gesloten en u krijgt een melding als een oplossing beschikbaar is . ik heb dit al veel eerder gehad maar ik heb nooit een melding gekregen van ubi.com als een oplossing beschikbaar is . ik gok gewoon op het spel en soms kan ik het spel weer spelen en helemaal uitspelen . als dit programma wegvalt ! wat zou het probleem kunnen zijn mittelweachter ?

Banned
    beste ubi ! ik laat jullie weten dat ik weer kan spelen op sh3 multiplayer . ik ga geen berichten meer plaatsen over dit onderwerp . jullie zijn een heele goede forum en hebben mij echt goed geholpen . als ik weer problemen hebt met het inloggen dan weet ik dat dit maar weer voor even is . sh 3 is de beste game ik ooit heb gezien . heb vreinden leren kennen enz....

Banned
    ik denk dat mijn mission editor kaart sh 3 is beschadigt om missie te maken . als ik een nieuwe missie maak met american ships dan valt mijn spel uit na 2 minuten ! ik heb geen problemen met andere missie british ships enz... . ik heb sh 3 opniew geinstalleerd zonder resultaat . ik weet nu 100 % dat america missie niet meer werkt . andere missie met andere landen kan ik spelen geen probleem maar geen amercanse shepen . dat laat ik jullie weten .