![]() |
![]() |
Forums
Might and Magic
Heroes of Might and Magic Kingdoms
Suomalainen Kilta (Finnish Thread)|
Go
![]() |
New
![]() |
Find
![]() |
Notify
![]() |
Tools
![]() |
Reply
![]() |
|
![]() |
Onko Suomalaisista perustamaan kiltaa?, joku energinen kaveri/porukka saisi NYT ryhtyä puuhaamaan, ettei ruotsalaispellet potki munille heti kärkeen.
Hakkapeliitat vois olla hyvä. Minulla ei ole, ainakaan vielä, aikaa perustaa, mutta innokkaasti tulen kyllä mukaan. This message has been edited. Last edited by: arturchix, |
||
|
Jepsjeps, kyllähän sellainen olisi ihan hyvä. Itse kyllä katson aluksi miten toi toinen kilta-ketju kehittyy; kansainvälinen kilta kun pääsee suuremmalla todennäköisyydellä kärjille.
Mutta kyllä se suomalainen kiltakin olisi mukava olla, riippuu kyllä siitä paljonko täällä on suomalaisia pelaajia, ja ketkä on pääsemässä siihen Beta-tesmaukseen. Itsellä tuli toi HoMM:Complete hankittua, niin pakkohan siihen on mennä mukaan. |
||||
|
![]() |
Niin, voihan killan sääntöihin kirjata, että voi olla liittyneenä muihinkin kiltoihin?
Minäkin ostin sen Complete version. btw missäpäin asut, itse asun Porissa. |
|||
|
![]() |
Voisihan killan jäsenet olla erikoistuneita tiettyhin juttuihin esimerkiksi sinä kirjoitit jossain pelaavasi dungeonia, minä taas haluaisin pelata ökeillä, molemmilla on erilaiset resurssivaatimukset ja näin voi toinen auttaa toista ...
|
|||
|
Täällähän sitä oulussa päin asuskelee, mitä nyt kesällä tule lähtö armeijaan Rovaniemelle.
Ja tuo on kyllä hyvä idea toi resurssien vaihto etc. Kunhan vain saataisiin lisää suomalaisia mukaan. |
||||
|
![]() |
Jep täytyy löytää hyvät kombinaatiot, jotta saa mahdollisimman optimaalisen kokonaisuuden.
Niin tuosta armystä, toivottavasti tulee hyvät kelit, itselläni oli tosi kuuma kesä ja kylmä talvi 1980-1981.. eli vanha ukko. |
|||
|
Jaa, kappas että tällainenkin tänne ilmestyi.
|
||||
|
Juu, minäkin voisin tulla! Harmi kun satuin ostamaan tuon pelkän TotE:n niin ei beta toimi mutta kun peli kunnolla alkaa niin tulen mukaan!
Ja tykkään sitten pelailla Necropoliksella. |
||||
|
![]() |
Meitä on nyt ainakin kolme peuhaajaa ja kaikki näyttävät mieluiten pelailevan eri factionia.
(täytyy välillä aina nostattaa topikkiakin) |
|||
|
Ohhoh kävisihän tämä
|
||||
|
![]() |
On meitä sitten jo aika monta.
Täytyy tätä topikkia välillä taas tuupata näköjään ettei ihan kaikki hypi silmille ja pysytään tapetilla. |
|||
|
![]() |
Voihan paska ostin tuon Completen ja laitoin beta koodin "varmaan" talteen, enkä enää tietenkään löydä...
Lisää Suomalaisia kehiin, ettei jäädä muiden jalkoihin. |
|||
|
Vähä huonompi juttu:/ Kovasti olen yrittänyt travian liittoani saada tänne mukaan.
|
||||
|
![]() |
Minkälainen bändi se on?
HoMMK on kuulemma aikalailla sen Travian kaltainen, sinähän siitä taisit kertoilla, voisitko meille täällä kertoa siitä Traviasta? |
|||
|
Kyllähän tuo hyvältä idealta kuulostaa, itse on kokemusta tullut kerättyä tuolta HoMM3:sta ja 4:stä melko paljonkin. Betasta ei tietoa pahemmin koska ei tuota completea ole tullut hankittua mutta muuten kyllä projektissa mielelläni mukana oon. Kaikki nuo factionit onnistuu hyvin varsinkin kolmosest.
|
||||
|
| Powered by Eve Community | Page 1 2 3 4 |
| Please Wait. Your request is being processed... |
|
Forums
Might and Magic
Heroes of Might and Magic Kingdoms
Suomalainen Kilta (Finnish Thread)