![]() |
![]() |
|
Go
![]() |
New
![]() |
Find
![]() |
Notify
![]() |
Tools
![]() |
Reply
![]() |
|
since every country/language's starting their own thread, i think we should also
This message has been edited. Last edited by: Yaiden, |
|||
|
RESPECT!
Ik ben erbij ;]. |
||||
|
Net de Heroes Complete Edition gekocht, en dus 'n code gekregen voor de beta-test.
Ik ben 'r zeker bij! |
||||
|
heb geen code gekregen, dus de beta zullen jullie het zonder mij moeten doen, maar als we echt gaan beginnen ben ik van de partij
|
||||
|
Ah, mooi, nog 'n Nederlander! *adds Gnolem to DeathList*
Niks om je zorgen over te maken, gewoon 'n... geintje, ja, dat is 't, 'n geintje. Je gelooft me niet he? Sh*t Ietsje serieuzer nu - alvast welkom |
||||
|
Ik ben ook vd partij, ben een ervaren HOMM rot, speel al vanaf deel 1 en vanaf deel 3 online.
|
||||
|
|
||||
|
Ben altijd al fan geweest van de HOM reeks...dit belooft heel leuk te worden.
|
||||
|
Och, ik zal het even uitleggen. Als je die editie niet heb, geen zorgen. Er is genoeg plaats zijn voor iedereen die zich op het forum bevind om door Ubisoft geemailed te worden om mee te doen met de Beta. Dus hopelijk ben je een van de gelukkige die gemailed word! *gaat stiekem naast zn bed bidden* En dit is echt zo! En... ik zeg een nederlandse/belgische alliance? Een ideetje? |
||||
|
Sgoe kdoen wel mee xD Heroes is het allereerste spel dak ooit speelde :P en ben er nog verslaafd aan xD
|
||||
|
Gruwelijk op dit zit ik al jaren te wachten. Eindelijk eens een siri game die online in je browser ken spelen I am Joining!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
||||
|
tzelfde bij mij glascor
|
||||
|
Zolang niet iedereeen als de Necromancer gaat spelen.
Boo to the undead! |
||||
|
Of zoals de Heavy weapon guy zou zegge in tf2 (ander spel dt ik veel speel)
ALL OF YOU ,ARE DEAD!!!! (dan iedereen die niet in onze alliantie zit xD) |
||||
|
neej, mijn favorieten zijn elven of orcs |
||||
|
| Previous Topic | Next Topic | powered by eve community | Page 1 2 3 4 |
| Please Wait. Your request is being processed... |
|