ubi.com    Forums  Hop To Forum Categories  Might and Magic  Hop To Forums  Heroes of Might and Magic Kingdoms    dutch players [Dutch Thread]
Page 1 2 3 4 5 6 

Moderators: arturchix, Kartabon, Yaiden
Go
New
Find
Notify
Tools
Reply

Login/Join 
Posted
since every country/language's starting their own thread, i think we should also Smile any dutch -belgian and holland- players can gather here around me Metal

This message has been edited. Last edited by: Yaiden,

Posts: 45 | Registered: Thu January 10 2008Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Posted Hide Post
RESPECT!

Ik ben erbij ;].

Posts: 25 | Registered: Mon January 07 2008Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Posted Hide Post
Net de Heroes Complete Edition gekocht, en dus 'n code gekregen voor de beta-test.

Ik ben 'r zeker bij! Big Grin

Posts: 3 | Registered: Thu January 24 2008Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Posted Hide Post
heb geen code gekregen, dus de beta zullen jullie het zonder mij moeten doen, maar als we echt gaan beginnen ben ik van de partij Smile

Posts: 2 | Registered: Fri December 14 2007Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Posted Hide Post
Ah, mooi, nog 'n Nederlander! *adds Gnolem to DeathList*

Niks om je zorgen over te maken, gewoon 'n... geintje, ja, dat is 't, 'n geintje.

Je gelooft me niet he? Sh*t

Ietsje serieuzer nu - alvast welkom Smile

Posts: 3 | Registered: Thu January 24 2008Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Posted Hide Post
Ik ben ook vd partij, ben een ervaren HOMM rot, speel al vanaf deel 1 en vanaf deel 3 online.

Posts: 6 | Registered: Sun November 20 2005Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Posted Hide Post
Demonicziet er cool uit, kan niet wachten tot de release of de beta

Posts: 1 | Registered: Tue January 29 2008Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Posted Hide Post
Ben altijd al fan geweest van de HOM reeks...dit belooft heel leuk te worden.

Posts: 1 | Registered: Wed January 30 2008Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Posted Hide Post
quote:
Originally posted by gnolem:
heb geen code gekregen, dus de beta zullen jullie het zonder mij moeten doen, maar als we echt gaan beginnen ben ik van de partij Smile

Och, ik zal het even uitleggen. Als je die editie niet heb, geen zorgen. Er is genoeg plaats zijn voor iedereen die zich op het forum bevind om door Ubisoft geemailed te worden om mee te doen met de Beta. Dus hopelijk ben je een van de gelukkige die gemailed word!

*gaat stiekem naast zn bed bidden*

En dit is echt zo!

En... ik zeg een nederlandse/belgische alliance? Een ideetje?

Posts: 25 | Registered: Mon January 07 2008Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Posted Hide Post
Sgoe kdoen wel mee xD Heroes is het allereerste spel dak ooit speelde :P en ben er nog verslaafd aan xD

Posts: 5 | Registered: Thu August 31 2006Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Posted Hide Post
Gruwelijk op dit zit ik al jaren te wachten. Eindelijk eens een siri game die online in je browser ken spelen I am Joining!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Posts: 1 | Registered: Wed January 30 2008Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Posted Hide Post
tzelfde bij mij glascor Smile was 11 jaar toen ik heroes 2 ontdekte... ik zie een nederlands/vlaamse alliantie wel zitten eigelijk With Stupid kunne we alle andere noobs vernietige Demonic

Posts: 45 | Registered: Thu January 10 2008Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Posted Hide Post
Zolang niet iedereeen als de Necromancer gaat spelen.

Boo to the undead!

Posted Hide Post
Of zoals de Heavy weapon guy zou zegge in tf2 (ander spel dt ik veel speel)

ALL OF YOU ,ARE DEAD!!!! (dan iedereen die niet in onze alliantie zit xD)

Posts: 5 | Registered: Thu August 31 2006Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Posted Hide Post
quote:
Originally posted by frbbls:
Zolang niet iedereeen als de Necromancer gaat spelen.

Boo to the undead!

neej, mijn favorieten zijn elven of orcs Crack Whip