ubi.com    Forums  Hop To Forum Categories  Might and Magic  Hop To Forums  Heroes of Might and Magic Kingdoms    Norwegian HOMM Players? [Norwegian Thread]
Page 1 2 3 

Moderators: arturchix, Kartabon, Yaiden
Go
New
Find
Notify
Tools
Reply

-star Rating Rate It!  Login/Join 
Posted
Iam one (Jeg er en)
Is there any more here? (Finnes det flere her?)

Im so waiting for this game. (Jeg venter ivrig på dette spillet)

I got the complete edition, but I need to upgrade it abit.(Jeg har den komplette versonen, men trenger å oppgradere pcn for å kjøre Noen av disse spilla)

Posts: 1 | Registered: Thu June 12 2008Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Posted Hide Post
your not the only one.
(du er ikke den eneste)

Posts: 4 | Registered: Tue May 02 2006Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Picture of Justice
Posted Hide Post
I'm Faroese, but some 1200 years ago you would call me Norwegian. I understand everything you say, but not able to speak Norwegian since Norwegian now is a mixture of old norsh, Faroese is rather close to that, and Danish.

Men som perkb siger, du er ikke den eneste. Jeg ved om flere.- Or in Faroese: men sum perkb sigur, tú er ikki tann einasti. Eg veit um fleiri Big Grin

Freedom - a mountain in the distant sky, love in the grass, birds on the vast plains of the sea...
Freedom - I treasure your name, I love your sweet sound, I smell your dreams.

I see you - when I turn away
I hold you -when my hands are full

Freedom -
Never shall you be more than a name to me

Posts: 6705 | Registered: Fri April 01 2005Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Moderator
Picture of BTOG46
Posted Hide Post
Shame on you rock dweller, you forgot to tell them that the Forum Mascot, znork, is Norwegian.

Official Whisky taster and Herald to the Mighty Alderbranch.
www.Maximum-Gamers.com Administrator "The clues are out there.....S.N.A.F.U."
www.SettlersMaps.com
www.Maximum-Arcade.com

Posts: 6651 | Registered: Mon March 06 2006Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Picture of Justice
Posted Hide Post
I said I knew others are here in the bit you didn't understand Razz

Freedom - a mountain in the distant sky, love in the grass, birds on the vast plains of the sea...

Freedom -

Posts: 6705 | Registered: Fri April 01 2005Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Posted Hide Post
jeg er norsk!!! Big Grin (i am norwegian)

gleder meg til homm kingdoms. (cant wait for homm kingdoms.)

kan jeg ikke bare snakke norsk istendenfor å oversette??

Posts: 4 | Registered: Fri June 20 2008Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Picture of Justice
Posted Hide Post
Det kan du Smile

Freedom -

Posted Hide Post
Yeahyeah, one more Norwegian here.
Anyone know when the BETA is coming?

Posts: 1 | Registered: Sun June 29 2008Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Posted Hide Post
bra for jeg hater å oversette xD
uhh.. tehsnowmonkey.. betaen er nå... snart kommer spillet utBig Grin heheSmile

Posts: 4 | Registered: Fri June 20 2008Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Picture of Justice
Posted Hide Post
Jeg kan ikke engang skrive eller tale rigtigt norsk Sad jeg gætter og forsøker mig bare med ord, som lyder norske Shady

Men det er, om jeg ikke tager fejl, den stengte (?closed) beta, som er nå. siden kommer den åpne (open) beta - så kommer spillet ut Smile

Freedom -

Posted Hide Post
men... kan ikke alle sammen bli med i OB(open beta)?? for hvis vi ikke kan det er jeg nødt till å vente enda lengre:S Sad Frown

Picture of Justice
Posted Hide Post
Alle kan bli med i OB, men der er ikke plads til "alle". Om man har HoMM Complete får man en plads. Vi andre må søke om at bli med som linken her forklarer: http://forums.ubi.com/eve/forums/a/tpc/f/9761084616/m/5381071756

That way I'm sure you understand what I say Shady I really should take some lessons in Norwegian.

Freedom -

Forum Mascot
Picture of znork
Posted Hide Post
Ja det er jo noen norske her. Men justice er wannabe norskSmile

så da er vi vell 3 stykkerSmile

Its nice to be important, but its more important to be nice!

Posts: 4257 | Registered: Tue April 19 2005Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Picture of Justice
Posted Hide Post
Genetiskt set er jeg norsk.- I hvert fald for 1000 år siden.

Men til jeg lærer sproget må jeg nok nøjest med at være norsk wannabe Sad Eyes

Kan vi sige at vi er 3,5 stykker? Big Grin

Freedom -

Forum Mascot
Picture of znork
Posted Hide Post
quote:
Originally posted by Justice:
Genetiskt set er jeg norsk.- I hvert fald for 1000 år siden.

Men til jeg lærer sproget må jeg nok nøjest med at være norsk wannabe Sad Eyes

Kan vi sige at vi er 3,5 stykker? Big Grin

Da må du slutte å skrive danskRazz

Its nice to be important, but its more important to be nice!

Posts: 4257 | Registered: Tue April 19 2005Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
 Previous Topic | Next Topic powered by eve community Page 1 2 3  

ubi.com    Forums  Hop To Forum Categories  Might and Magic  Hop To Forums  Heroes of Might and Magic Kingdoms    Norwegian HOMM Players? [Norwegian Thread]

Terms of Use