ubi.com    Forums  Hop To Forum Categories  Lost  Hop To Forums  Lost    computer kamer
Go
New
Find
Notify
Tools
Reply

-star Rating Rate It!  Login/Join 
Posted
ik zit in deze kamer en kom niet verder de deuren zijn open en weet hoe ik de blacklight moet aan zetten. Ook heb ik de tekening gezien, maar ik kom niet verder??

Posts: 1 | Registered: Mon April 07 2008Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Posted Hide Post
quote:
Originally posted by mollen123:
ik zit in deze kamer en kom niet verder de deuren zijn open en weet hoe ik de blacklight moet aan zetten. Ook heb ik de tekening gezien, maar ik kom niet verder??

hallo mollen123, ben je nu al verdergeraakt in dit spel ? zo ja kan jij me dan ook eens verder helpen aub ?ik moet 3 dingen intikken vaaronder via domus maar de rest weet ik niet en daar zit ik vast
help help help

Posts: 1 | Registered: Wed April 09 2008Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Posted Hide Post
hey mollen123, je moet naar de overkant van de hatch,onder de waterval,daar is de geheime deur.
Heb er zelf ook 2dagen naar zitten te zoeken.
......SUCCES......

Posts: 1 | Registered: Fri April 11 2008Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
 Previous Topic | Next Topic powered by eve community  

ubi.com    Forums  Hop To Forum Categories  Lost  Hop To Forums  Lost    computer kamer

Terms of Use