PDA

View Full Version : AWESOME IMAGINE TOWN IDEAS!!



JessiV2019
10-09-2011, 08:24 AM
OK well i have a couple ideas actually, I think trading cards might be a great idea! like maybe in each pack there will be a code or somthing and u could get a few gems or some clothes from jade
mall something thats not too awesome but maybe about $5 worth each pack a lot of companys do this and a good idea might be, well u know like when u go to cvs or target or gamestop or toysrus u see like for x box there are gamer points or for club penguin u might see some easier way to get member ship or something oh and if u are already doing this pls tell me!!!i do think this is a good idea because then it would be a lot easier to buy it or some

Skywish21
10-09-2011, 08:45 AM
I agree with those ideas! Because then you don't have to get out a credit card or anything! You can just go out and buy a membership at a store and it would be totally awesome! Then you would just enter in the code in the membership page in your player profile! Woo Hoo! great idea JessiV2019!

JessiV2019
10-09-2011, 08:48 AM
THX! THATS EXACTLY WAT I WAS THINKING!!

JessiV2019
10-09-2011, 08:50 AM
ALTHOUGH I HAVE MEMBERSHIP AND JADE CARD, i want my freinds to be in the fun too!! so i want to make it easier and stuff

JessiV2019
10-09-2011, 08:54 AM
and everyone pls vote and comment too debate about it!!

flowergoboom
10-09-2011, 08:58 AM
and then you can gift them to your friends! I would love that! I wish we had one I want to get a membership for my birthday and I would love a card instead

Skywish21
10-09-2011, 09:09 AM
Originally posted by JessiV2019:
THX! THATS EXACTLY WAT I WAS THINKING!!

Welcome! Even though I'm new I think I'm starting to understand how Imagine Town works!

JessiV2019
10-23-2011, 06:34 PM
that person who said they dont like my ideas really hurt my feelings....

foreverunique41
11-25-2011, 10:59 AM
You know what imagine town should have??? a hair salon! I mean, what if you get really bored with your hair?? http://forums.ubi.com/groupee_common/emoticons/icon_smile.gif

EmMarie7
12-14-2011, 05:59 PM
I absolutely LOVE this idea!!!!! I REALLY HOPE THEY PUT IT INTO ACTION.... UbiSoft please do this... This person is a genius!

UbiWillow
12-14-2011, 07:47 PM
Actually this isn't too bad of an idea. hmmm.

pinkstorm6
12-14-2011, 09:18 PM
I LOVE THIS IDEA!!! Cause my parents don't like paying for stuff online but they have to. And I prefer to get the cards cause they are also fun to collect. http://forums.ubi.com/groupee_common/emoticons/icon_smile.gif

jinn-sylvia
12-15-2011, 04:51 AM
I really like this idea. But I'm almost sure that it will be available for U.S. only.

That way, I won't be able to buy a membership EVER.

http://forums.ubi.com/groupee_common/emoticons/icon_frown.gif

It would be a good idea to impose, but I think you should try to have thses cards sold in other countries, too.
(Pssst... Countries Around Mediterranean Sea... http://forums.ubi.com/groupee_common/emoticons/icon_wink.gif )

Design101
12-15-2011, 08:28 AM
yeah my parents likethe card better...they wont let me get one cuz of the auto renew and that her credit card goes thorough with auto renew so if you guys came out with one i could get a membership! eek!
Melissa